måndag 22 december 2008

ännu en dag

Hejsan alla.
Ja idag e jag lite bättre men gissa vad? Jag har ju inte köpt några julklappar!!! knepiga jag har ju varit sjuk länge nu och inte orkat handla ...idag var jag med min dotter i affären och handla mat japp och imorrn lille jul får jag väl handla klapparna för då kommer ju min son och hans lilla familj och ska fira jul hos oss.. jippi för att må så här då???
Ja ja ska inte klaga där är de som har det värre...
nä kram alla ska ta panodil och krypa ner i bingen igen.
Men faktiskt så har jag gjort kola men inte packat in de än ...
Kramizar alla
Christel

3 kommentarer:

Pia sa...

stackars lilla christel... själv har jag fixat alla klappar och lite olika sorters julgodis och är redo för att jobba på julaftonskväll... juldagens kväll och annandagens natt. :-)

Sonja sa...

Krya på dig o god jul - jul blir det oavsett vad, brukar jag säga;)

Kramen, Sonja

Anonym sa...

Krya på dig gumman,,
& du .. skicka din adress så jag kan skicka en liten sak till dej =P


Jeanette Blixt