torsdag 15 januari 2009

så har man blitt med hund samt info om träffen

Jaha nu har jag tagit hand om en hund på prov det är en blandras mellan Greyhound och Rhodesian Ridgeback. Den är jättegullig 6 månader gammal så den går att forma som man vill.
Ja JA jag menar på ett bra sätt nu så tro inget annat. Hunden behöver anpassa sig till oss sen får vi se om vi behåller den vilket vi tror om de gamla ägarna går med på det förstås.
Jaha nu närmar sig träffen på flybjärsvägen med stora steg.
Mycket välkomna ni som har anmält er. Ingen mat kommer att serveras det får var och en ta med sig om man vill ha.Kaffe eller te kommer att finnas lika så socker och kanske lite mjölk till.
Detta är något som jag bjuder på och ingår inte i anmälan då det bara är lokalhyra i den kostnaden.
Det kommer att finnas ett försäljningsbord om där är någon intresserad av det.
massor av kramar till er alla.
Christel

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu börjar jag bli pigg igen så jag ser fram emot att gå på din träff.

Hoppas den blir lika trevlig som förra.
Blir vi många?
Kramiz
Ingela