onsdag 27 oktober 2010

Onsdag igen.

Tiden rinner iväg och man hinner inte riktigt med vart tar alla dagar vägen?
Jag bara titta i min agenda och helt plötsligt insåg jag att det snart var jul men gud vad det har gått fort. Jag bara undrar om man ska hinna med allt man vill och när man ska göra det? Jag vet att om jag åker till skogen snart kommer jag att stressa ner och det behövs ska jag säga har ont i kroppen och det känns änna in i själen jag behöver vila skriker min kropp men jag då säger min hjärna jag kan inte koppla av.
 HJÄLP vad jag behöver lugn och ro runt mig.
Snart snart är jag lite ledig och då är det skogen som kallar, lugnet som sänker sig sakta men säkert när jag kommer dit upp.
 Har en önskan här i livet och det är att alltid få bo där uppe i lugnet men tyvärr så tillåter inte min plånbok det:(.
Nää ha en underbar dag i skånska eller ska jag säga Påarps regnet.
Kram/Christel

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Hej Christel. Jobbar också helger och detta var min lediga så detta datum (för träffen) passade mig utmärkt. Men men det kommer fler tåg
/Annette