söndag 6 februari 2011

Söndagen den 6/2 2011

Jaha så var det dags igen!
 För ytterligare ett kalas denna gång är det ett födelsekalas för Lilla Alle som blir 9 år.
 Tänk vad tiden den går så idag ska vi till Bjuv och ha go mat och förhoppningsvis lite trevligt också.
 Jag skulle aldrig berättat på dopet att jag skulle vilja ha en Nikon D3100 för naturligtvis så har min kära svägerska gått och köpt en sådan nu.. ja ja jag vet det får väl hon göra om hon vill men....
Ja i alla fall så ska hon ta med den idag så jag kan dregla lite...... tolka detta hur ni vill:)
Den ända gång hon ringer till mig är när hon ska ha tag i svärmor eller som igår tala om att hon skaffat en ny kamera gissa varför?
 Ja nock med detta jag ska också skaffa kamera men det blir en senare fråga för pengar ska ju också finnas eller?
 Nu är det så att min älskade dotter sa ett visdomsord som faktiskt är sant " Det kan kvitta hur bra kamera man har om inte den som står bakom vet hur man ska göra" slut sitat. Så jag vet hur man gör och den kamera jag har tar mycket bra bilder men jag vinklar och håller på så det gör ju sitt.
 Min dotter du har så rätt så. Älskar dig.
J ja idag blir det nog inte så trevligt men men man vet aldrig se bara på dopet det blev jättetrevligt...
 Slut klagat från en trött
Christel

Inga kommentarer: