tisdag 8 mars 2011

Tisdagen den 8/3 2011

Oj det känns som evigheter sen här men idag är det Internationella kvinnodagen och min systerdotters son fyller år hahahha typiskt att det skulle bli en pojke just denna dagen men det har han hört så många gånger nu så han är van:)
Jaha så ska man ha en liten nybörjar kurs i scrapping idag fast det är ett slutet sällskap så alla känner alla. det är rätt bra:)
 ska bli kul i alla fall.
Just nu ska jag ta hunden och gå en runda med en kompis i Bruces ska bli skönt att få röra på sig,,, jajajaja jag ska inte klaga jag har skitont i min kropp men jag ska bara röra mig i alla fall jag måste annars får jag mer ont och det vill jag inte ha... fått ökat min med igen men va fasen där är de som har det värre,,, jag står upp och jag lever så what?
 HA en underbar dag här skiner solen just nu fast klockan bara är tio i åtta på morgonen. och det är rätt kallt ute men det ska bli varmare,,,,
 kramizar till er alla
 Christel

Inga kommentarer: