onsdag 19 oktober 2011

Också är det Onsdagen den 19 oktober idag.

Ja vad tiden bara rinner iväg, man hinner ju knappt med nu för tiden.
Ibland bara jag önskar att jag hade mer tid så jag kunde sitta ner och ta det lugnt scrappa och drömma mig bort ifrån all värk och elände. Tyvärr så får man inte tid till det och nu har jag bestämt mig för att minst en gång i veckan sätta mig ner och ta vara på mig själv. Ta hand om min själ och må bra. Då ska jag scrappa eller göra nåt annat kreativt så jag glömmer både tid och rum.
Där har vi nu  mitt motto.
Ta det lugnt inget springer i från dig och använd tiden till dig själv.
Ha det så underbart tills vi hörs igen.
 Kram
 Christel.
Ps. Jag ska börja gå på träffarna på scraproom så det blir nu den sista söndagen i oktober.ds

2 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

tack gulliga du ! Vi ses på träffen , det är dock inte jag som håller i kursen denna ggr, det är Hella... blir nog hur bra som helst

Storstadslivet efter 40 sa...

Jag skulle också vilja ha mer egentid,,,men jag har ju en hel del så jag måste bara priotera vad jag ska göra/ scrappa/träna/rida eller bara slappa =).
Värken finns där alltid men man kan "glömma" bort den genom att göra annat som tar tanken ifrån den.
Kram annette