onsdag 29 december 2010

Idag Onsdag den 29/12 2010

Idag en trött dag har massa att göra men inget blir gjort, känns det igen? Jag är fortfarande förskyld och nu har det gått ner till lungorna kanske dags att ta sig till en doktor? NÄÄ ska ju lämna prover idag och det är inget kul alls, trött på att lämna var 14 dag nu men men ett måste när man tar starka med har jag hört hihihi.
 Ja ja nog med tråkigheter nu har jag snart klart min första ami och jag har börjat på en till tyvärr så tar den lååååång tid att göra... så den som nästan är färdig har legat ett tag nu. Japp sånt e det
 Tror jag ska sätta mig med en layout senare idag om tid gives har så underbara kort på mina barnbarn sen får jag ju skriva i julboken som jag gjort så jag inte missar allt som hänt denna julen eller? ja med mitt korta minne så vet man aldrig.
 Ha nu det så underbart så hörs vi kanske innan NYA Året.
 Kram
 Christel.
 Ps kan fortfarande inte lägga in bilder här , fasen också har ju bilder jag vill visa,,,,DS

Inga kommentarer: