lördag 25 december 2010

Juldagen den 25/12 2010

Jaha. så var det juldagen är jätteförskyld och hostar mm kan det bli bättre än så här? Jag hade en lugn jul med min underbara familj och mina barnbarn första julen med sin pappa förra julen var hemsk för min son han mådde inte så bra då och var nyskild men denna julen var bra. Tänk att jag fick julklappar jag som inte varit snäll:). Fick ett par morgonskor av min dotter och en kokbok med Leila
One more slice : surdegsbröd, pizza, pasta och söta bakverkTycker väl att mamma ska baka detta:)
Tänk om jag kunde lära mig att lägga in bilder här ordentligt:)
Jaha så är snart julen över igen och snart har ett år gått.
 GOD JUL till er ALLA:
Kramar
 Christel

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Hej Christel och tack för din fråga på min blogg. Jag svarade direkt i kommentaren men om du inte skulle se det så skriver jag här också:
Man behöver inte så mycket material eller plats för att nålfilta. Man har en skumgummiplatta man filtar på och så lite ull och några nålar. Det går snabbt att plocka fram och tillbaka till t.ex köksbordet.

Kram/Veronica