tisdag 30 november 2010

Idag en dag som vissa andra fast lite bättre:)

Idag strålar solen och det är 10 minus grader,snö och lite blåst men smtidigt ett underbart väder.
 Var ute med Hunden i Bruces i ca 1 timme han fick busa jättemycket med sin kompis Rex och jag fick snackat av mig lite:). TACK Inger för att du finns.
 I söndags hände det nåt väldigt underligt, jag tänkte på en gammal skolkamrat och så plötsligt ringde hon. Det var så trevligt att prata med henne det har jag inte gjort sen jag var 19 år då vi gled ifrån varann. Då bodde Gun uppe i Dalarna och det var därför vi kom ifrån varann. Nu 31 år senare pratar vi som vi aldrigt gjort något innan det var underbart. äntligen efter alla dessa år få kontakt igen. Tack Gun för att du finns utan dig hade jag aldrig stått där jag står idag du puscha mig så under skolan och stötta mig under min svåra tid i skolan.
Kram till er alla.
Christel.
Ps hoppas att få se mina scrapvänner ikväll på fritidsgården i Rydebäck kl 19. ds

Inga kommentarer: