lördag 27 november 2010

Idag en snöig dag

Idag har snön vräkt ner och blåsten tog i för fulla muggar. Min dotter är en klippa var ute med hunden i snöstormen och höll mig sällskap ikväll.
Hade svärmor och hennes granne Margaretha på middag idag och jag tror att det var uppskattat. till min dotter hade jag lagat veggemat och det var uppskattat av henne. nubörjar det kännas att det närmar sig Jul hade ju hjälp igår att putsa fönster och sätta upp julgardinerna samt ljusstakarna i fönstren Tack underbara för all hjälp. jag hade inte klarat av det själv just nu.
 Imorgon ska jag på scrapträff och då får jag annat att tänka på..
Tänkte påminna alla om scrappförsäljningen ute på Krokahus fritidsgård i Rydebäck den 30 / 11 Kl 19:00 börjar det.
Ha det så gott och ta det lugnt ute på vägarna.
Kram till er alla
Christel

Inga kommentarer: