tisdag 18 januari 2011

Här var det ju!

Nämen hallå!
Här är ni ju! Ja själv har jag varit borta en vecka i värmen precis vad jag behövde för min stackars kropp. Jag känner mig mycket piggare och gladare har fått sol på kroppshyddan som tyvärr inte har blivit mindre :( men har mig själv att skylla.
Jag har varit på Fuerteventura en av Kanarieöarna, där var 25 grader varmt och vi hade nästan sol hela veckan underbart.
Nu är man tillbaka och snön har nästan smält bort men tydligen så ska denna lycka inte vara länge vi väntas att få mer oväder som är på väg in med minusgrader och snö,
Ja ja jag har ju redan fått sol och värme så vad väntar jag mig inte direkt 20 grader värmt speciellt inte i Januari. Jag får gå här hemma i rusket och hoppas på en tidig vår sen en värm och underbar sommar.'
Den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge.'
Kramar till er alla
Christel

Inga kommentarer: