söndag 9 januari 2011

Söndagen den 9/1 2011

Jaha så var man 1 år äldre och inte känns det annorlunda på nåt sätt.
Nu åker vi snart om 24 timmar så sitter man på flygplanet ner till Fuerteventura och kanske man sitter med en drink i handen vem vet.
Ska bli underbart att komma ifrån vintern tycker jag men tyvärr så har de inte lovat något fint väder där nere. Jag hoppas dock på det bästa.
Sa jag att jag gjort 2 st amisar nu vill tacka Virkligheten http://virkverket.blogspot.com/ för de fina mönsterna som jag gått efter. boken är verkligen fin och med en massa roliga mönster:) Jag är glad att jag köpte den boken.
Nu till min verklighet nu ska jag stryka lite och sen börja packa.
 Alla som läser detta för ha en underbar vecka så hörs vi igen den 20 januari.
Vill även tacka Pia för erbjudandet att ta hand om min dog. TAck underbara du.
Kramar till er alla
Christel

Inga kommentarer: