onsdag 26 januari 2011

Onsdagen den 26/1 2011

Jaha hej på er alla glada:)
Igår var jag och hämta en bok till Louann begagnad men i mycket bra skick. Gud vad dyrt det hade blivit om hon skulle köpt alla böcker nya och det är ju så många också.. stackar Lollo hon har det inte lätt..
 Lever på lån och lite bidrag stackaren men men sånt e livet när man pluggar det är ju bara 3 och ett halvt år kvar så hon får stå ut ska tudera i 4,5 år och det vill säga att om hon orkar med stressen och pressen så blir hon Gymnasielärare i Bild och Pedagogiskt Drama. Klokt av henne att plugga när man fortfarande är ung. Men den stackaren har det inte lätt hon är dessutom Dyslektiker och har det extra svårt men men tuff tjej e hon vill gärna ge upp emellanåt men mossan hennes puschar på eller hur nu detta stavas:)
Nog om detta jag har nu lagat mat 3 dagar i följd på middagen och det uppskattas av min man:) fast jag tycker det är pecka att laga mat::(.
Han äter åtminstonde maten och inget tillrättavisande det är ett under.. Han är ju själv en mästerkock tycker jag och andra med mig...
Nu ska jag träffa Svärmor och hjälpa henne vilket är en vana nu för hon ska ha hjälp med det mesta så knoga på där ute alla.
 Kramar från värkbruten och trött
Christel

Inga kommentarer: